pühapäev, 14. mai 2017

Eduardo Mendoza "Gurbilt teateid ei ole"

Oli see vast huumoripärl!

Absurdihuumorit kas armastad või üldse ei salli. Mina olen väga absurdihuumorilembene ja seetõttu sobis Facebooki lugejatenurgakeses reklaamitud raamat, mille ma Tartu RR-st Saaremaale vedasin (no mis ma teen) mulle enam kui hästi.

Kaks tulnukat maanduvad Maa ja maalaste uurimise eesmärgil Katalooniasse, võtavad inimeste kuju ja hakkavad möllu tegema. :D

Gurb on see, kes kohe alustuseks kaduma läheb, kuna on võtnud blondi poplauljanna kuju ja sukeldub kohe väga populaarsena rahva sekka ja kaob. Teateid temalt ei tule ega tule. Nimetu minategelane üritab kõigest väest teda leida ja kui see lõpuks õnnestub, teevad mõlemad ühise elumuutva otsuse. Aga seda lugege ise.

Panen siia isutekitamiseks ühe lehekülje raamatust.

Mul on olnud lustlik pühapäevapärastlõuna. :P



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Gabriel García Márquez "Augustis kohtume"

Varraku märtsiraamat.  Gabriel García Márquez on ilmselgelt kõige tuntum selle poolest, et kirjutas raamatu "Sada aastat üksildust"...