laupäev, 25. märts 2017

Christoffer Carlsson "Nähtamatu mees Salemist"

Rahva Raamat tegi allahindlust ja seda ei pea sina mitte kasutamata jätma. Eks see suuremalt jaolt üks pimesi valimine on ja ma pean tunnistama, et paari raamatuga olen ämbrisse ka astunud, aga "Nähtamatu mees Salemist" kindlasti ämbrit ei kolistanud.

Tegelikult köitis mind selle raamatu juures kaanepilt kõige enam. Selline sünge. Kirjaniku nimi lasi aimata, et tegemist on skandinaavlasega ja see on juba iseenesest pool võitu. Need oskavad lugu kirjutada.

Kui ma täna raamatu lahti tegin, selgus, et tegemist on psühholoogilise põnevikuga. St põhilugu on töölt ajutiselt eemaldatud politseiniku lugu, kelle minevik kätte saab. Raske lapsepõlv, valed sõbrad (kuigi mulle jäi tunne, et tema linnajaos nn õigeid sõpru polnudki), valele teele sattumine, armumine ja selle traagiline lõpp - kõike on. Võrdselt köitsid nii lugu ise kui karakterite areng. Soovitan ikka.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Charles Baudelaire "Väikesed poeemid proosas"

Minu kokkupuude Charles Baudelaire'iga on olnud põgus ja jääb lausa nii kaugele kui mu  gümnaasiumipäevad. Ega ma peale "Kurja lill...