laupäev, 25. märts 2017

Mihkel Mutt "Eesti ümberlõikaja"

See ei ole mingi hull raamatublogi. See on minu enda väike lugemispäevik, täiesti pretensioonitu.

Selle raamatu kinkis mulle filoloogist tädi, kes leidis, et kuna Mutt on ka inglise fill, siis ma võiksin seda lugeda.

Tegelikkuses mulle väga meeldis. Ma olen juba mõnda aega tähele pannud eestlaste uuskadakasakslust ja kogu see eurohullust ja seda, kuidas eestlased hirmsasti kõige Eesti ja eestlusega seonduvad haibivad nagu maailma parimat ja unikaalsemat. Kahjuks see seda alati ei ole.

Ma ei olnud varem ühtki Muti raamatut lugenud. Olen nüüd küll mõelnud, et peaks mõne veel läbi lugema, sest mulle tema kirjutamisstiil istub kenasti, samuti peen iroonia, millest raamatu iga rida nõretab. Aeg-ajalt naersin häälega.

Ja samas tean mitmeid, kellele üldse ei meeldinud. Noh, mis seal ikka. Mina arvan, et see peaks olema kohustuslik raamat kõigile välismaalastele, kes eestlasi mõista tahavad. Päriselt mõista.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Gabriel García Márquez "Augustis kohtume"

Varraku märtsiraamat.  Gabriel García Márquez on ilmselgelt kõige tuntum selle poolest, et kirjutas raamatu "Sada aastat üksildust"...